Лабораторна робота 1

 Тема роботи: Створення блогів, налагодження системи навігації

Мета виконання: ознайомитись із особливостями організації процесу наповнення блогів, створених на безкоштовній платформі Blogger із метою подальшого викладання дидактичних матеріалів для учнів на власному блозі

Обладнання та методичне забезпечення: комп’ютери ІВМ РС-сумісні, сучасне програмне забезпечення для створення та наповнення блогів на безкоштовній платформі Blogger, роздатковий дидактичний матеріал.

Завдання

1. Підберіть 3 ресурси блогів, щодо використання цифрових технологій у Вашій галузі (скрін блогу, посилання блогу і невеликий опис до нього).

1)http://osvitnitexnologii.blogspot.com/p/blog-post.html

Блог присвячений цифровим та інноваційним технологіям у школі. Включає  себе такі сторінки:  Головна сторінка, Електронне навчання у школі, Сучасний урок, Соціальні сервіси, Сервіси Веб 2, Для класного керівника, Правознавство, Проектні технології в трудовому праві, Різне, 5 клас-2015.


Блог присвячений цифровим технологіям наукового дослідження. Включає в себе такі сторінки: Головна сторінка, Цифрові технології наукової діяльності, Інформаційно-комунікаційні технології в наукових дослідженнях, Проектна робота, Цікаво знати.


Блог присвячений організації Гугл-застосунків для дистанційного навчання. До його складу входять такі сторінки: Головна сторінка, Дистанціне навчання, Навчальна програма Інформатика, Корисні вправи, Відеоуроки, Моя меторозробка, Класний керівник, Індивідуальний план роботи.

2. Напишіть доповідь на тему «Блог-блогер-блогосфера у галузі освітніх, педагогічних наук».

       Використання інноваційних технологій вимагає від педагогів постійного здобуття нових знань та вдосконалення фахового рівня. Навчальний процес організовується враховуючи можливості сучасних інформаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін.
      На сьогоднішній день, створено багато платформ, курсів, вебінарів, за допомогою яких освітяни можуть краще розуміти напрям змін та удосконалити набуті навички. Адже найважливішою  складовою навчального процесу являються саме педагоги, озброєнні знаннями й навиками з  цифрових технологій.
         Поглиблюючись у вивчення нової інформації, професійне мислення викладача насичується новими ідеями, думками. Саме тут і з'являється поняття блогу, створення якого сприяє комунікації викладача зі студентом поза часом. 
     Блог викладача служить джерелом для практики читання. Ведення блогу спонукає до самодисципліни - блог постійно потрібно наповнювати систематично новою інформацією. Адже викладачеві необхідно вчитись, підвищувати свою кваліфікацію для себе, для студентів, яких навчаєш і яким цікаво навчатись, використовуюи цифрові технології.
         Отже, створення і ведення юлогу викладачем займає важливе значення, оскільки саме так викладач може перебувати на одній хвилі зі студентами, використговуючи сферу цифровізації.

Питання для контролю й самоперевірки

1. Що таке блог? Основне призначення блогів?

Блог – це веб сайт, головний зміст якого – записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються. Для блогів характерні короткі записи тимчасової значущості. Призначення полягає у змозі публікувати та впорядковувати різні записи в так званих онлайн-щоденниках.

2. Різновиди блогів?

За автором (авторами):

  • особистий (авторський, персональний) блог — ведеться однією особою (як правило – його власником);
  • «примарний» блог — ведеться від імені чужої особи невизначеною персоною;
  • колективний або соціальний блог – ведеться групою осіб за правилами, які визначає власник;
  • корпоративний блог – ведеться усіма співробітниками однієї організації;

За наявністю /виду мультимедіа:

  • текстовий блог – блог, основним контентом якого є тексти;
  • фотоблог – блог, основним контентом якого є фотографії;
  • музичний блог – блог, основним контентом якого є музичні файли;
  • подкаст і блогкастинг – блог, основний контент якого надиктовується та викладається у вигляді MP3-файлів;
  • відеоблог — блог, основним контентом якого є відеофайли;

За особливостями контенту:

  • контентний блог – блог, який публікує первісний авторський контент;
  • мікроблог – блог, дописами в якому є короткі щоденні новини з власного життя користувачів;
  • мониторінговий блог – блог, основним контентом якого є відкоментовані посилання на інші сайти чи блоги;
  • цитатний блог – блог, основним контентом якого є цитати з інших блогів;
  • сплог – спам-блог;

За технічною основою:

  • Stand-alone блог – блог на окремому хостингу та рушії (CMS);
  • блог на блог-платформі – блог, який ведеться на потужностях блог-служб (LiveJournal, LiveInternet та ін.);
  • моблог – мобільний блог, який наповнюється з мобільних чи портативних пристроїв.

3. Яким чином можна наповнити блог?

  • Після введення даних у діалогове вікно «Створити блог» необхідних даних слід натиснути наступну кнопку – «Створити блог»
  • Далі створюємо перший пост (запис-публікацію).
  • Переглянути наше творіння можна за допомогою кнопки «Переглянути блог» у верхній частині вікна
  • Натиснувши кнопку «Налаштувати», матимемо можливість власноруч налаштувати дизайн блогу за допомогою розробнику шаблонів Bloggeк
  • Натиснемо кнопку додавання гаджету. Відкриється панель додавання гаджетів
  • Зайшовши  в макет можна додати різні гаджети
  • Щоб створити різні сторінки слід натиснути "Нова сторінка"

4. Як створити допис(повідомлення) в блозі?

  • натиснути кнопку "Публікації"
  • у вікні будованого редактора написати заголовок допису
  • в текстовому полі ввести текст повідомлення
  • натиснути кнопку "Опублікувати"

5. Як додати до допису відеоролик?

  • натиснути значок відео у основній стрічці допису
  • обрати джерело завантаження 

6. Що таке гаджет? Яким чином додається гаджет в блозі?

Гаджет для блогу – невеличкий програмний додаток, що надає додаткову інформацію. Для добавляння гаджету потрібно зайти в макет, натиснути  кнопку додавання гаджету, обрати необхідний гаджет.

7. Як додати до допису зображення?

  • натиснути значок зображення у основній стрічці допису
  • обрати джерело завантаження або вставити адресу та фото підтягнеться самостійно

Немає коментарів:

Дописати коментар